01-10-2014, 11:16 AM
Najbardziej mnie interesuje jak zmieni się reakcja wzmacniacza na moją artykulacje. Lubię mieć dwa kanały (czysty i drajw) w palcach jak gram na wzmaku, jak mi się ten "footswitch" w palcach ograniczy to będzie kupa.
Budowa Splittera - zdjęcia i próbki
|
01-10-2014, 11:16 AM
Najbardziej mnie interesuje jak zmieni się reakcja wzmacniacza na moją artykulacje. Lubię mieć dwa kanały (czysty i drajw) w palcach jak gram na wzmaku, jak mi się ten "footswitch" w palcach ograniczy to będzie kupa.
01-10-2014, 12:14 PM
(01-10-2014, 11:13 AM)przemak napisał(a): A miało być łatwo Z mojego doświadczenia półprzewodniki zmieniają sporo a nie nic. Słychać różnicę w charakterze poszczególnych scalaków lub tranzystorów i to nie na poziomie audiofilskim. Osobiście nie jestem zwolennikiem lamp, ale są na forum tacy, którzy nie lubią swojego toru lampowego paprać półprzewodnikami ![]() Moim zdaniem separacja galwaniczna nie jest niezbędna a układ, który opisałem nie jest trudny w realizacji.
01-10-2014, 12:16 PM
solartron:
(01-10-2014, 10:43 AM)Burning napisał(a):taki splitter powinien być "przezroczysty charakterowo"?(01-10-2014, 10:40 AM)solartron napisał(a): IMO najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem byłoby urządzenie bez trafo, z dwoma torami - lampowym i półprzewodnikowym. Sterowanie na przekaźnikach audio sterowanych mikrokontrolerem. Na avrkę lub pica program to tylko kilka linijek a mamy przełączanie bez stuków i transmisję bez strat.Czyli jeden tor pod lampę, drugi pod tranzystor? ![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
01-10-2014, 12:26 PM
No tak, ale wszyscy wiemy, że ta przezroczystość to kwestia umowna
![]()
A ten Lehle to co ma w środku? Przecież jakiś scalaczek, może nie jeden...
(01-10-2014, 12:14 PM)solartron napisał(a): Moim zdaniem separacja galwaniczna nie jest niezbędna Może tak, może nie, to się okaże w praniu, jeżeli Mateusz stwierdzi, że w żadnej konfiguracji nie musi odłączać masy, to OK, tym lepiej (i jak wywali się trafo, to pierwsze podłączenie będzie z brumem ![]() ![]() No i pozostaje odwracanie polaryzacji, albo trafo albo dodatkowy operacyjny (bleee ![]() Co do czasu - mam ujemny, ale było wolne ![]()
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-10-2014, 02:05 PM
(01-10-2014, 12:49 PM)przemak napisał(a): A ten Lehle to co ma w środku? Przecież jakiś scalaczek, może nie jeden... Z każdym efektem z wyjściem stereo, podłączanym do dwóch wzmacniaczy może być różnie a jednak się je produkuje w masowych ilościach i nie mają trafo ![]()
01-10-2014, 02:14 PM
Solartronie czy z tego wynika że tzw. efekt/kostka typu wejście mono wyjście stereo wystarczy, o ile użytkownik jest w stanie przełknąć to co efekt robi z brzmieniem?
(01-10-2014, 02:05 PM)solartron napisał(a): Z każdym efektem z wyjściem stereo, podłączanym do dwóch wzmacniaczy może być różnie a jednak się je produkuje w masowych ilościach i nie mają trafo W sumie racja... to po co się z tym trafem pieprzę? ![]() (01-10-2014, 02:14 PM)paluch1986 napisał(a): Solartronie czy z tego wynika że tzw. efekt/kostka typu wejście mono wyjście stereo wystarczy, o ile użytkownik jest w stanie przełknąć to co efekt robi z brzmieniem? Wystarczy, jak nie ma truebypassu, czyli jakiś boss np. Tylko jeżeli użytkownik jest w stanie przełknąć to, co robi taki boss w bypassie, zdecydowanie nie powinien się z tym zdradzać ![]()
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-12-2014, 06:02 PM
No więc nie mogłem wcześniej z powodu nawału, ale w końcu prostymi środkami doszedłem do czegoś takiego:
![]() ![]() Jak widać faza normalnie, nic nie ucierpiała, wyjście bufora bez zarzutu, wyjście transformatorowe wykazuje spadek poziomu 0,2dB i nierównomierność (podbicie) na 36Hz około 0,6dB!!! Wydaje mi się, że to powinno być już OK, jak ktoś to wysłyszy, to ma problem ![]() To jest na przyrządach, jutro sprawdzę w boju, skręcam i dostarczam.
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-12-2014, 06:12 PM
wow
![]() ![]() Czyli co, Gotowe ![]()
01-12-2014, 06:16 PM
Tak, skala ważna jest
![]() Gotowe na pająku, trzeba zmontować.
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-12-2014, 06:18 PM
Ok, jak skonczysz to cyknij jakas fotkę
![]() Koniecznie pożycz mi dawampa i możesz wysłać jak masz jeszcze cuś ciekawego. Czekam;d
01-12-2014, 06:21 PM
W takiej normalnej, dziesięsiodecybelowej skali wygląda lepiej
![]() ![]()
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-12-2014, 07:47 PM
(01-12-2014, 06:18 PM)Mateusz napisał(a): Ok, jak skonczysz to cyknij jakas fotkę Ta, jasne ![]() ![]() ![]()
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-12-2014, 08:39 PM
przesunięcie fazowe <20deg dla 40Hz jest zupełnie akceptowalne
![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|