| 
		
	
	
	
		
	Liczba postów: 3224 
	Liczba wątków: 27 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
1 
	
	
		 (05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a):  A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
 Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
 
Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy    ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji    
	
	
	
		
	Liczba postów: 5661 
	Liczba wątków: 17 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
2 
	
		
		
 05-16-2012, 10:32 AM 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-16-2012, 10:33 AM przez Brylant.) 
		Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie. 
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3224 
	Liczba wątków: 27 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
1 
	
	
		 (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a):  Hubert:Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
 
 http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
 
ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5661 
	Liczba wątków: 17 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
2 
	
		
		
 05-16-2012, 10:37 AM 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-16-2012, 10:37 AM przez Brylant.) 
		 (05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a):   (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a):  Hubert:Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
 
 http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
 ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
 
Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6633 
	Liczba wątków: 117 
	Dołączył: May 2010
	
 Reputacja: 
22 
	
	
		 (05-16-2012, 10:30 AM)Viking napisał(a):   (05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a):  A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
 Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
 Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy
  ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji  
Good for you!     (05-16-2012, 10:37 AM)Brylant napisał(a):   (05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a):   (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a):  Hubert:Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
 
 http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
 ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
 Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
 
No, właśnie, Panie Modzie, nie rób zamieszania, bo EK, a zwykła gra, to jest różnica... I Ultima, to nie jedyny sklep, który zawiódł...
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3224 
	Liczba wątków: 27 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
1 
	
		
		
		05-16-2012, 10:41 AM 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-16-2012, 10:45 AM przez Viking.)
	
	 
		 (05-16-2012, 10:37 AM)Mateusz napisał(a):   (05-16-2012, 09:51 AM)Viking napisał(a):   (05-16-2012, 09:44 AM)Mateusz napisał(a):  no w media jest za 155zl - wczoraj reklamy po blokach rozniesli, a ja dalem chujom 170zl
 co innego jak ktos kupil dla siebie - moze sciagnac i pykac, ale ja chcialem na prezent i co mam dac kartke z kluczem;d?
 hehehe no to fakt
  to powiedz mu, że i tak nie wejdzie na serwer
      w sensie bez pudelka i tak chuj?
 
Nie no, wczoraj były problemy z serwerami, były zapchane, Blizzard włączał i wyłączał je co chwile. 
Dzisiaj pewnie jest już spokojniej. Będę wiedział wieczorem   
  (05-16-2012, 10:40 AM)Hubert napisał(a):   (05-16-2012, 10:30 AM)Viking napisał(a):   (05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a):  A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
 Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
 Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy
  ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji  Good for you!
  
 
  (05-16-2012, 10:37 AM)Brylant napisał(a):   (05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a):   (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a):  Hubert:Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
 
 http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
 ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
 Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
 No, właśnie, Panie Modzie, nie rób zamieszania, bo EK, a zwykła gra, to jest różnica... I Ultima, to nie jedyny sklep, który zawiódł...
 
To racja - na moim przykładnie np.
 
"Witam,
 
 W związku z dużym zainteresowaniem grą Diablo 3 oraz ograniczoną dostępnością, dostawca na Polskę firma CD Projekt w znaczący sposób zmniejszyła zakładaną przez nas wielkości zamówienia. W wyniku czego nie będziemy w stanie zagwarantować realizacji złożonych zamówień. Jednocześnie za powstałe z winy dostawcy problemy z dostępnością pragnę bardzo przeprosić. Kolejna dostawa przewidywana jest za kilka dni (nie wiemy jeszcze jakas ilość) tydzień a najdalej 2 tygodnie"
 
"Witam 
Tzn tak maja byc u mnie w czwartek na 100% ale tylko 5 szt reszta  w kolejnej dostawie wiec jezeli Pan poczeka z wysylka do czwartku to jak najbardziej."
 
Potem doczytałem, że CD Projekt wysyła po 5-10 sztuk max do sklepów.
 
Więc podsumowując... CD Projekt CD Projekt ty chuju !
   
	
	
	
		
	Liczba postów: 5661 
	Liczba wątków: 17 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
2 
	
		
		
 05-16-2012, 10:47 AM 
		A gdzie to zamieszanie skoro swojej paczki też nie otrzymałem i też z winy Ultimy? Spała cały dzień 14 i 15, że nie mogła wysłać kurierem? Viking chociaż dostał maila z info, że paczkę otrzyma trochę później. Ja gdybym wczoraj nie dzwonił do nich przez pół dnia (z marnym skutkiem), to dalej bym nie miał pojęcia co się dzieje z moim zamówieniem, faktycznie ciężko jest wysłać maila, z informacją że paczka zostanie wysłana tego i tego dnia, z takiego i jeszcze innego powodu.
	 
	
	
		 (05-16-2012, 10:41 AM)Viking napisał(a):  Więc podsumowując... CD Projekt CD Projekt ty chuju !
 
  
Dokładnie tak! 
  (05-16-2012, 10:47 AM)Brylant napisał(a):  A gdzie to zamieszanie skoro swojej paczki też nie otrzymałem i też z winy Ultimy? Spała cały dzień 14 i 15, że nie mogła wysłać kurierem? Viking chociaż dostał maila z info, że paczkę otrzyma trochę później. Ja gdybym wczoraj nie dzwonił do nich przez pół dnia (z marnym skutkiem), to dalej bym nie miał pojęcia co się dzieje z moim zamówieniem, faktycznie ciężko jest wysłać maila, z informacją że paczka zostanie wysłana tego i tego dnia, z takiego i jeszcze innego powodu. 
Jeżeli jesteś jedynym kupującym, to pewnie nie, ale jeżeli w kolejce jest milion osób, niektórzy dzwonią, niektórzy piszą maila, a niektórzy przychodzą osobiście do sklepu, to może to być problem...
 
Zrozum ludzi. A to nie jest przeszczep serca, żebyś musiał dostać informację w tej sekundzie. To tylko gra.
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5661 
	Liczba wątków: 17 
	Dołączył: Mar 2010
	
 Reputacja: 
2 
	
	
		 (05-16-2012, 10:48 AM)Hubert napisał(a):   (05-16-2012, 10:41 AM)Viking napisał(a):  Więc podsumowując... CD Projekt CD Projekt ty chuju !
 
  Dokładnie tak!
 
  (05-16-2012, 10:47 AM)Brylant napisał(a):  A gdzie to zamieszanie skoro swojej paczki też nie otrzymałem i też z winy Ultimy? Spała cały dzień 14 i 15, że nie mogła wysłać kurierem? Viking chociaż dostał maila z info, że paczkę otrzyma trochę później. Ja gdybym wczoraj nie dzwonił do nich przez pół dnia (z marnym skutkiem), to dalej bym nie miał pojęcia co się dzieje z moim zamówieniem, faktycznie ciężko jest wysłać maila, z informacją że paczka zostanie wysłana tego i tego dnia, z takiego i jeszcze innego powodu. Jeżeli jesteś jedynym kupującym, to pewnie nie, ale jeżeli w kolejce jest milion osób, niektórzy dzwonią, niektórzy piszą maila, a niektórzy przychodzą osobiście do sklepu, to może to być problem...
 
 Zrozum ludzi. A to nie jest przeszczep serca, żebyś musiał dostać informację w tej sekundzie. To tylko gra.
 
Towar to towar, niewazne czy zamawiam gre, skarpetke czy spinacz do papieru, mam prawo wiedziec co sie dzieje z moimi pieniedzmi, oraz dlaczego sprzedawca nie wywiazuje sie z umowy. Sorry Hubert ale nie rozumiem twoich argumentow: ultima dala ciala i to jest fakt, stad wpis w tym temacie.
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2193 
	Liczba wątków: 26 
	Dołączył: Feb 2011
	
 Reputacja: 
0 
	
	
		mówiłem, że od dłuższego czasu to mój ulubiony temat?   
	
	
	
		
	Liczba postów: 6633 
	Liczba wątków: 117 
	Dołączył: May 2010
	
 Reputacja: 
22 
	
	
		Nie polecam interesów z Frytas'em. 
 Wysłałem mu na próbę interface audio - miał sprawdzić czy u niego działa - jeśli tak to miał mi za niego zapłacić i wysłać w rozliczeniu mostek do basu, a jeśli by nie działał to miał odesłać interface + mostek. Także poszedłem mu na ręke.
 
 
 Paczke wysłałem z jakieś 3-4 tyg temu - nie pametam juz dokładnie. Odpisał mi że wszystko mu działa - także spoko. Zapomniałem w ogóle o sprawie, bo mam dużo na głowie... Po ponad tygodniu przypomniałem sobie, że jeszcze nie dostałem od niego kasy, a mostka nie widać.
 
 Wysłałem mu PW i nic. Dopiero jak napisałem, że widze przecież kiedy ostatnio był zalogowany to mi odpisał, że jego brat się loguje czasem na niego? Napisał też, że nie ma teraz kasy i zapłaci mi w ciągu miesiąca (nie bylo o tym mowy na początku). Nie jest mi to na rękę, tym bardziej, że interface nie był mój tylko koleżanki i wyłożyłem jej ze swoich pieniędzy, bo było mi już głupio. Napisałem mu tydzień temu, że chce mieć kasę do końca tygodnia i do teraz nawet nie zapytał o mój numer konta. Pisałem SMSY, dzwoniłem pare razy - zero odezwu. Koleś mnie wkurwił, zna ktoś tego typa?
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1890 
	Liczba wątków: 23 
	Dołączył: Mar 2011
	
 Reputacja: 
2 
	
	
		Logował się kilka minut temu. Chyba nie ma nic do powiedzenia.
	 
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6633 
	Liczba wątków: 117 
	Dołączył: May 2010
	
 Reputacja: 
22 
	
	
		kase przelal, czekam na mostek, jak dostane mostek to zmieniam post na mniej "niekomfortowy"
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6633 
	Liczba wątków: 117 
	Dołączył: May 2010
	
 Reputacja: 
22 
	
	
		Nie jestem złośliwym typem i chce ten mostek
	 |