Maczos Bass Shop - problemy z naprawą gwarancyjną / reakcja Maczosa
#46
Wyjebcie ten temat bo się zbiera elita z durnowatymi tekstami gifami.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
#47
Buger + zylion
Wlasnie mi sie przypomnialo dlaczego zrobilem sobie przerwe od forum.
3cina get a life!
Odpowiedz
#48
(12-11-2013, 06:43 PM)pyetya napisał(a): 3. Maczos się odezwał, zareagował jak należy, sprawa jest w trakcie załatwiania i sam miałem zaproponować żeby po jej zakończeniu je opisać po czym a) albo temat wywalić w kosmos b) zmienić mu tytuł na np - sprawa rozwiązania coby potomni zobaczyli, jak Maczos załatwia sprawy problematyczne. Do uznania administracji osiedla.

Pyetya zrobiłeś wszystko ok, byłem na 100% pewien, że Maczos zareaguje jak na maczosa przystało i całą sprawę załatwi.

Znam go ile... z 10 lat, swój sklep prowadzę jakoś podobnie - uwierzcie, nas każda taka wtopa (np. jedna na 500 zamówień) dotyka dużo bardziej od poszkodowanego - nie dość, że mamy świadomość niedopilnowania czegoś tam, to jeszcze doskonale wiemy, że jakiś koleś gdzieś w swoim domu przez nas się (zupełnie słusznie) wkurwia.
Odpowiedz
#49
Troche więcej takich ludzi jak maczos i groza i byłoby na tym świecie troszkę przyjemniej.
Odpowiedz
#50
pyetya - daj znać, gdy coś będziesz chciał dopisać, tymczasowo zamykam, żeby nie było śmietnika
edit: zmieniłem nazwę tematu, aby było jasne o co chodzi.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#51
otwarto
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#52
Informuję na bieżąco: Maczos tak jak zapowiadał ścignął Music Info, bo dostałem właśnie od nich przesyłkę - wzmacniacza nie wymienili na nowy, więc zakładam, że był naprawiany. Dlaczego zakładam? Bo na karcie gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu, a test będę mógł zrobić dopiero wieczorem (nawet mam niezależnego uznanego eksperta niedaleko, więc zrobimy to na dwie pary uszu Wink ). Swoją drogą ten Ampeg nie był jakoś mocno eksploatowany - gram tylko w domu, głównie na słuchawkach (blok...), a jeśli z rzadka nie to volume był może na max 60%, najczęściej ze 30-40% więc z pewnością go nie "zajeździłem".

Jak dotrze do mnie zwrot kosztów i zadeklarowany "naprawiacz tzw. strat moralnych" też nie omieszkam poinformować szanownej publiczności. Jak na razie wszystko podąża torem zapowiedzianym przez Maczosa Cool
Odpowiedz
#53
W weekend sprawdziłem combo i wygląda na to, że jest ok. Dzisiaj dotarł do mnie także przelew ze zwrotem kosztów wysyłki.

I tutaj komentarz dla użyszkodników, którzy wcześniej nie poddawali reklamacji sprzętu kupionego w sklepie internetowym: wysyłajcie sprzęt na koszt sklepu, mają znacznie niższe koszty wysyłki. Ja robiłem to pierwszy raz, literalnie potraktowałem instrukcję ("proszę wysłać do nas sprzęt" albo jakoś tak) i wysłałem wzmacniacz zakładając po prostu refundację kosztów wysyłki później.

Sklep Maczosa jak najbardziej polecam i sam klientem zostaję. Mam nadzieję, że cały raban ostatecznie obróci się na korzyść sklepu – każdy mistrz musi okresowo bronić tytułu Wink

pozdr,

P
Odpowiedz
#54
No i pięknie. Każdemu czasem może zdarzyć się wtopa/potknięcie/niedopatrzenie - ważne, by umieć wyjść z tego z twarzą, a Maczos umi. Quod erat demonstrandum.
Odpowiedz
#55
Szanowny Pan Maczos 2014. Za wszelkie opóźnienia w realizacji zamówienia obwinia dostawców bądź producentów, a to że sam praktycznie w sklepie nic nie ma to inna prawda. Bazuje na przedpłatach i dzięki nimi w ogóle potrafi coś sprzedać (jak pozyska towar). Niestety w przypadku nie zrealizowania Zamówienia NIE ZWRACA PIENIĘDZY! Od ponad miesiąca proszę się o zwrot przedpłaty z nie zrealizowanego zamówienia obecnie sprawa została przekazana do egzekucji prawnej czekam tylko jak prawnik z mojej kancelarii wróci z urlopu. Straci dużo więcej niż jest winny ale takie są postępowania egzekucyjne. Zakupów doknałem u niego za spore pieniądze. W mojej opinii zostałem nie tylko oszukany ale i OKRADZIONY. Zastanówcie się przed zakupami, a na pewno już nie polecam dokonywać przedpłat.
Odpowiedz
#56
joł...
witam serdecznie
proszę o informacje na priv bo nie bardzo wiem o co chodzi ?

pozdrawiam serdecznie i czekam na kontakt

Odpowiedz
#57
Uuuu.... Panie Maczos, idziesz Pan siedzieć Wink Ja też Ci jakiś pozew pierdyknę Wink
Odpowiedz
#58
I weź tu w Polsce otwórz biznes.Jak sie ma obwinianie dostawcow do braku sprzetu,chyba go tam w sklepie malo nie ma o ile pamietam,sprzety na zamowienie trzeba ZAMOWIC i pewnie wtedy polega sie na DOSTAWCACH.
A to ze maczos tylko dzieki przedplatom moze cos sprzedac to juz chyba powazne naruszenie dobrego imienia firmy,rozumiem ze masz twarde dowody na poparcie tej hipotezy Waldemar.A to haslo z traceniem wiecej niz jest winny to juz absolutny szczyt cwaniakowania.Jesli ten czlowiek chcial zwrocic na cos uwage to zwrocil,na swoj poziom,albo jego brak.
Odpowiedz
#59
Ten post Waldemara bez dowodów to klasyczny przykład na naruszenie dóbr osobistych. A 'egzekucja prawna' bez wyroku, to chyba na Dzikim Zachodzie.
Odpowiedz
#60
Chciałbym pozostać bezstronny w sporze, jednak muszę odnieść się do informacji o przedpłatach.
Otóż zdarzyło mi się otrzymać towar od maczosa ZANIM puściłem przelew.
Dziękuję.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości